6 september

Igår hade vi bara en föreläsning, environmental medicine.. Strosade runt i affärer med Andrea & Daniel en stund. Jag mötte sen upp Hanna för en middag på ett ställe jag aldrig varit på tidigare. Det ligger bara ett kvarter ifrån där jag bor, och jag har alltid tyckt att det sett lite halvkasst ut. Men! Snacka om motsatsen! Bra och billig mat! På kvällen åkte jag på passet Abs+back, och efter att inte ha tränat på alldeles för länge och kommit i ganska dålig form, så var det riktigt tufft! Herregud, jag trodde jag skulle falla ihop på vägen ut. Idag är det en plåga att bara gå som folk. Men ack så skönt.
 
Idag hade vi också bara en föreläsning, kirurgi.. Fick sen besök av rörmokaren, som fixade problemet snabbt. Känns bra, så slipper jag borsta tänderna i badkaret. Åkte en sväng på Rimi med Daniel, och har sen läst farmakologi. Tror rutinerna börjar ta form.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback