9 oktober

Sedan sist så har jag hunnit fylla 25 år, och födelsedagen firades här i Riga tillsammans med kära vänner på TGI Fridays. Goda drinkar och om möjligt ännu godare mat. Jättetrevlig kväll! På tisdagen drog jag hem, och hade en riktigt bra vecka. Blev firad ett par gånger till, och hann umgås med Nicke och familjen, träffade Lotta, lunchade med Helene A och Emma, åt god mat, slappade i Orrmo.. Jag och Nicke åkte till Mora och köpe en ny säng, och han även säga hej till Helene. Det var väldigt fina dagar! 
 
Nu är jag tillbaka i Riga igen, och allt är som vanligt. Började veckan med att vara med på när själva narkosen och intuberingen görs, och sen en operation där en bit av tarmen togs bort. Åt middag med Hanna och Daniel idag, pluggade, och avslutade sen kvällen med en kopp té hos Daniel. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback