26 oktober

Veckorna går så fort, och snart har vi gjort halva terminen! Det är mest häng med vänner och plugg som gäller, jag mår finfint. Hunnit göra ett par colloquium, och allt har gått bra! Idag kom första snön till Riga, och det verklligen stormar ute. Mysigt på sätt och vis. Vi har annars haft en väldigt härlig höst hittills..
 
Skolan är givande den här terminen, man kan börja lägga ihop mer & mer från allt man läser. Håller bland annat på att lära oss om alla olika hjärtljud som kan höras, vad för sorts patologi det grundar sig i osv, så igår satt jag och lyssnade på så mycket hjärtslag att jag höll på att bli knäpp. Börjar komma in på att tyda EKG'n också, och det är ju en hel värld bara det. 
 
Jag har mycket besök planerade framöver! Det känns jätteskoj! Sanna kommer nu på tisdag och stannar tills på torsdag. På torsdag kommer Nicke och stannar tills på söndag.. På torsdagen därefter kommer mamma och pappa, och stannar tills på söndag. Så jag har mycket att se fram emot! Nu ska jag strax möta upp Daniel för en middag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback