17 oktober

I lördags var vi ett gäng som möttes på Burga's för att vinka av Gero. Han har kommit in i Tyskland, så han kommer att fortsätta där. Det är så konstigt när folk slutar, alla har ju sin plats. Så nu är vi bara sex stycken kvar i min grupp.. Det som är bra när man är så få, är väl att man verkligen har möjligheten att ställa frågor osv, det blir en mera personlig relation till läraren.
 
I söndags besökte jag och Hanna Rigas zoo. Egentligen så gillar jag inte själva proceduren där man tittar på djur i bur, men jag kände att jag ändå ville dit och se hur den var. Parken var mycket större än vad jag trott, och dom hade allt från giraffer till kängurus. Jag får lite ont i hjärtat när jag ser dem i sina inhägnanden, men man får hoppas att dom blir bra behandlade. Det var i alla fall en väldigt trevlig tur, fikade Hannas goda hembakade bröd.
 
Sen har veckan bara rullat på med lite av varje. Tvingade mig i väg på träning med Amelie idag, fitness yoga. Det var skönt, dock känner man sig lika smidig som ett kylskåp när folk runtom går ner i spagat. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback