25 juni

Förra veckan var väldigt bra på alla sätt och vis, tillbringade tisdagen och onsdagen hos Markus på Hälsocentralen och det var lika lärorikt som vanligt. Fick dessutom ta några patienter själv, men tar så klart inga beslut på egen hand, men det är otroligt kul att få vara med om så mycket som man är där. 
 
I fredags så åkte jag, Nicke, mamma och pappa till Ryflon för att fira Midsommar. Så himla skönt att åka till skogs, lugnt och skönt. Lagade mat, spelade kubb och krocket och bara hade det mysigt. I lördags var jag och Nicke bara hemma, grillade och gick en promenad. Igår åkte han på jobb igen.. Idag har jag börjat jobba på Björken, och är nu hemma på min tretimmars rast, jobbar delat pass, så jag ska snart tillbaka igen. Är ledig fredag denna vecka, sen på lördag så ska vi på kalas!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback