18 juni

I fredags åkte jag och Nicke till Östersund och köpte en ny soffa, den är stor och jätteskön! I lördags hälsade jag på hemma hos Lotta en sväng medan Nicke åkte cross.. På eftermiddagen så gjorde vi ett besök i Ytterberg, på kvällen så hyrde vi en film och lagade tacos, Jonny kom förbi också. Jag fick sen hoppa in som chaufför för en av Sannas kompisar, som inte tog sig från byn. Man vet ju själv hur det var när man inte tog sig dit man ville. Då är jag ändå ganska bortskämd med att ha haft villiga föräldrar, som hämtat & kört under dygnets alla timmar.

Igår åkte Nicke på jobb, så jag åkte som vanligt till Härdal.. Satt inomhus och drack rosé, och kollade ut på spöregnet. Skitväder! Idag har jag varit på Björken och jobbat, hade en introdag innan jag ska gå på schemat nästa vecka. Roligt, jag trivs där! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback