14 juni

I tisdags var jag och mamma i Östersund, gjorde lite ärenden och gick på stan. I onsdags var jag på hälsocentralen och praktiserade tillsammans med Marcus, jätteroligt och intressant. Jag får lära mig så mycket bra saker.. På kvällen följde jag med mamma och hennes kollegor till en kyrka som ligger långt ute i skogen, Sankt Uriel. Det var en bit att åka med bil, sen cirka 40 minuters promenad. Det är ett buddhistiskt ställe, där meditaioner, fasteveckor osv hålls. Det är ganska häftigt att se, då det ligger mitt ute i skogen.. Såg dessutom rumpan av en björn på vägen hem.

Idag lunchade jag med Helene & Helene på nyan, hälsade sen på Lotta en sväng, och nu är jag hemma i Härdal. Ikväll kommer Nicke hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback