1 juni

Då var vi inne i juni månad.. Den här fredagen har varit väldigt lugn, spenderade den mestadels hemma med mikrobiologin. Gjorde ett avbrott på eftermiddagen och åt middag på Texmex tillsammans med Laila, Undine, Andrea, Philipp, Cecilie och Jan Ruben. Gott & mysigt!

Regnet har däremot vräkt ner, så det är inget vidare roligt att vara ute.. Det är väl egentligen bra, då är det lättare att hålla sig till böckerna. Jag är så himla trött på att läsa mikrobiologin. Har gått igenom ett års föreläsningar nu, och ska imorrn börja om från början igen. Repetera, repetera och återigen repetera.. Jag blir smått galen av det redan nu, och det är en hel vecka kvar! Känns på sätt och vis skönt, för jag vet inte hur jag ska lyckas minnas alltsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback