26 januari

Nu är jag hemma.. Det blev lite krångel igår. Vi hade allihopa gått på planet och var redo att rulla ut på banan. Helt plötsligt har vi tekniska problem och måste ut ur planet. Jag måste ge en hel del cred till Airbaltic här, som var väldigt effektiva, som annars har en tendens till att vara lite tröga. Vi fick nya biljetter och satt på ett nytt plan inom 15-20 min. Piloten gasade som bara den och vi var framme i ganska rimlig tid. Jag sprang som en galning för att hinna med tåget, som jag var osäker över att hinna med även om vi landat lite tidigare. Jag hann precis på sekunden! I Mora stod pappa och väntade.

Det var så härligt att få vakna upp i Härdal imorse. Ska strax åka till Sveg för att göra lite bankärenden, bland annat betala skolan. Det är inte det roligaste jag vet.. Lite senare idag ska jag ha en dejt med min Hede-tjej Emma, det ska bli mysigt.

Jag har en sådan konstig känsla, som att jag är stressad och har en massa saker jag borde göra och läsa. Men det finns ju ingenting! Fantastiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback