25 januari

Idag kan man säga att jag blev klar med mina två prekliniska år, jag har nu klarat alla examensprov. 1/3 av utbildningen är färdig, helt otroligt vad snabbt det går. Kan inte tro att jag ska börja tredje året i februari. Det ska bli så kul och spännande att få lite miljöombyte, och komma igång med patologin.

Jag har gått i cirklar här hemma sedan imorse då jag skrev genetiken, och fick alldeles nyss veta att jag är godkänd! Embryon klarade jag igår. Men trots allt så är genetiken den absolut svåraste utmaningen av alla dessa kurser som jag har läst sedan jag började medicin studierna, så känslan är obeskrivlig.

Nu ska jag packa klart väskan, flyget lyfter vid 19-tiden.

Kommentarer
Postat av: sandra

Underbart! Du är fan i mig bäst! KRAMAR

Postat av: Inger

Kanon!!!! Du är DUKTIG :).KRAMAR ;)

2012-01-25 @ 18:39:49
Postat av: Ida

Du är så grym, och jag hoppas du tänker det själv emellanåt också?

2012-01-26 @ 03:36:16
Postat av: Petra

SV: Tack goingar!

2012-01-26 @ 10:35:36
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/
Postat av: Sophie

Så himla stolt över dej!!

2012-01-26 @ 16:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback