18 december

Examen i farmakologi igår gick väldigt bra måste jag få säga, jag är nöjd. Då var det bara sex stycken kvar då.. Men en sten föll från axlarna i alla fall, nu är det bara att beta av de resterande också. Efter det fikade jag och Andrea i stan, gick till frisören och sprang sen runt som galningar för att hitta en salong som hade en drop in tid för manikyr och pedikyr, men vi var lite väl sent ute.
 
Idag efter skolan så åkte jag och Andrea till Liora för behandlingar, jag hade bokat in en helkroppsmassage och en ansiktsbehandling. Jag gör ju aldrig något sådant, så nu tyckte jag att det passade bra. Det här med att gå på massage är lite delat för mig, jag tycker det är skönt, men det tar en stund innan jag kan slappna av med en helt främmande människa så nära inpå en. Jag känner mig inte helt naturlig när man ligger där i de där pyttesmå pappers stringtrosorna, haha. Men så bra hon var! Hon tog verkligen i med hårdhandskarna, det behövdes. Under ansiktsbehandlingen däremot var jag så pass avslappnad att jag nästan inte kunde avgöra om jag var vaken eller inte. 
 
Avslutade den här dagen med middag med Daniel, nu ska jag ta och packa resväskan. Imorrn blir det hemfärd! (efter manikyr och pedikyr, varför inte ta hela kitet, nu när jag ändå kommit igång..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback