16 december

Helårsexamen i farmakologi imorrn, och det bara snurrar runt en massa substanser och mekanismer i huvudet. Efter att vi har gjort den examen, så har vi sex stycken kvar, som kommer att ske efter jul. Så det här blir ingen höjdare till jul, men jag får ju i alla fall spendera den hemma. Det gäller bara att ha lite disciplin till att läsa, vilket jag helt enkelt måste om jag ska kunna fortsätta på fjärde året. Som jag längtar! Åker hem på onsdag, och blir hemma till den 7:e januari. Då blir jag i Riga i cirka två veckor, innan jag förhoppningsvis kan åka hem två veckor igen för att vara ledig på riktigt. 
 
Annars mår jag bra, jag tycker att jag tar mig tid till att umgås med folk och göra lite annat däremellan också. Utan det hade man ju gått in i väggen. Daniel kommer snart över på ett glas äcklig estländsk glögg. Jag och Andrea har bokat in behandlingar tills på tisdag eftermiddag, då ska jag göra en helkroppsmassage och en ansiktsbehandling. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback