7 september

Det blev väldigt surrigt i huvudet på fysioföreläsningen idag.. Det är inte bara att hoppa in på hjärtfrekvenser och kurvor, efter att ha vilat hjärncellerna under sommaren. Men det var väldigt kul, vi har en så otroligt bra lärare i det ämnet.

Efter skolan lunchade jag med Daniel, Karin och Justine på Olympia.. Donade hemma, innan jag drog på stan och tog en fika med Laila, Andrea, Marte Stine och Cecilie på Sweet day café. På samma gång gick jag in och bokade in mig och tjejerna som kommer på besök hemifrån, på SPA-behandlingar på lördag.

Embryologiföreläsning och lettiska imorrn, sen åker jag och möter dem på flygplatsen. Det blir inte mycket läsning dessa dagar, men det får jag ta igen sen. Vi kommer ha en underbar helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback