21:58

Man har så många konstiga tankar. Jag minns när jag var yngre, så kunde jag tänka; nu måste jag cykla till det där trädet inom fem sekunder, annars så kommer jag att bli påkörd av en bil. Jag minns även att jag frågade mamma om det här då, och hon sa att det var vanligt när man var liten. Jag har kommit på mig själv med att ha en lustig grej för mig nu. Jag bor ju på sjätte våningen och åker med hissen både upp & ner. Så varje gång jag går ut ur den så tänker jag "yes, jag överlevde!", fast att jag inte ens tycker att det är obehagligt att åka hiss. Känner liksom ingen rädsla alls, men ändå så slår det mig varje gång jag går ut genom dörrarna. Varje gång. Har ni något liknande för er, eller är det bara jag?

Kommentarer
Postat av: Cattis

Skönt att höra att det inte bara är jag som är knäpp. Jag måste räkna alla plogpinnar (har alltid gjort det) från sveg till risbrunn, annars händer det nåt som jag inte alls vet vad! =) Skitjobbigt

Postat av: Petra

Cattis: Haha, ja men det är ju också en sådan där typisk grej! Bra att vi är två då! : )

2011-09-30 @ 06:02:03
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/
Postat av: sandra

Haha, man ska vara glad över det lilla i vardagen - som att överleva en hisstur som inte ens är farlig :)

2011-09-30 @ 08:18:55
URL: http://sandrawager.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback