17 september

Gårdagen såg ut som så att vi hade vårt första veckotest i mikrobiologi, och det var ju okej. Lunchade sen med Marte Stine och Laila på Burga's, innan vi fortsatte mot biblioteket, där vi satt större delen av dagen. Åkte sen hem, för att möta upp Daniel och Undine på The flying frog. Undine har tagit hand om min post hela sommaren, och sett till så att jag kunnat betala räkningarna, så jag ville bjuda henne på en middag. Vi hade det trevligt, hade en privat lektion i lettiska.

Jag har spenderat morgonen med genetiken, och ska nu gå och ta en fika med tjejerna, för att sedan fortsätta.


The flying frog har en farligt god Tiramisu.

Kommentarer
Postat av: sandra

Vad är en Tiramisu? Puss

Postat av: Petra

Sandra: det är världens godaste efterrätt! tror den är italiensk, gjord på speciella kex, med mascarpone, amaretto.. har gjort den hemma en gång. du måste testa den!

2011-09-17 @ 17:47:34
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback