12 september

Måndagarna är väldigt utmattande måste jag säga.. Plus att jag cyklade till skolan imorse för första gången - skitjobbigt! Jag var så varm & svettig när jag kom fram, fräscht. Det är bra att börja skoldagen så. Jag får åka lite tidigare nästa gång, vilket inte blir imorgon, haha. Det var ingen höjdare när man börjar så tidigt.

Efter skolan åt jag lunch med Laila på Dada's, gick sen till Stockholm School of Economics och satte oss på biblioteket. Det är alldeles tyst och lugnt där. Blev där någon timma.. Resten av kvällen har jag mest bara drivit omkring hemma. Nu är jag helt slut och ska sova. Jag gillar inte tanken att behöva kliva upp för 07.00.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Så jävla jobbigt var det väl inte.... ;) Trampa på, trampa på...

2011-09-14 @ 15:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback