What a surprise!

Jag var bjuden på en liten tjejträff hemma hos Laila och Andrea ikväll, tillsammans med Marte Stine och Hanna. Det skulle bli trevligt tyckte jag, och gick dit til 19-tiden. När jag plingar på dörren så öppnar ett skönsjungandes gäng brudar i partyhattar, med tårta och levande ljus. Gissa om jag blev förvånad, och glatt överraskad! Jag fick mig en rosa prinsesskrona och presenter. Dom hade bakat tårtan och muffins! Dom bjöd på foccacia bröd dessutom. Det skålades i mousserande vin, och jag hade verkligen en jättehärlig kväll! Vilka fina tjejer jag har!


Kommentarer
Postat av: D

Gud vad mysigt och vilken bra överraskning. Du är väl värd att firas Petra.

2011-10-06 @ 00:14:44
Postat av: Ida

Åh, vad härligt vännen!

2011-10-06 @ 10:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback