21 oktober

Vi fick titta på våra odlingar från förra veckan i microbiologin idag.. Mitt vatten hade en hel del obehagliga saker i sig, likaså mina fingrar. Blä, det är tur att man inte kan se dem mer än i mikroskopen. Jag åkte och tränade efter skolan, har sen dess bara varit hemma. Pluggat fysiologi och donat på. Imorrn har läraren i microbiologin varit så snäll att han lovat oss att  vara på skolan, så att vi kan öva på slides inför colloquiet nästa vecka. Inte varje dag man är på universitet en lördag morgon.

Har precis bokat biljetter till Sanna, som ska komma hit på sitt novemberlov. Det ska bli jättemysigt! Jag gör sen sällskap med henne hem till Sverige i fyra dagar. Det blir en perfekt paus!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Helt kung att du kan åka hem lite då och då ändå fast du är långt bort. PUSS Å KRAM

Postat av: Sanra

då kanske vi hinner med en promenad? ;)

2011-10-26 @ 19:19:57
Postat av: Petra

Sanra: Ja ja ja ja ja! Det skulle vara jättekul om vi kunde ses!

2011-10-26 @ 20:49:37
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback