3 november

Veckan har varit bra, har fått veta att jag klarat alla colloquium! Skönt. Sen i tisdags åkte jag och hämtade Sanna på flygplatsen, och vi började kvällen med en bio i 3D. Igår hade jag två lektioner, varav Sanna fick följa med på den ena. Vi lunchade, och gick i lite affärer. På kvällen tog vi med oss Daniel och åt på Fridays. Så pass så att jag inte borde äta på ett par dagar. Dom har lite för stora portioner där, lite för mycket av allt. Men så gott!

Sanna sover än, så jag ska läsa lite. Vi ska nog dra i väg en sväng till Mezaparks, sen lyfter vi mot Sverige lite senare i eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Inger

Jätttegrattis!!! Kanon! Vad du är duktig. Kanske vi hinner ses i helgen. Det vore kul. Ha de´ kram ;)

2011-11-03 @ 07:58:45
Postat av: Ida

Lovely Petra!

2011-11-03 @ 08:44:03
Postat av: Anonym

Jätttegrattis!!! Kanon! Vad du är duktig. Kanske vi hinner ses i helgen. Det vore kul. Ha de´ kram ;)

2011-11-03 @ 13:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback