28 november

Jag och Nicke hade en sådan fin helg! På fredagen när han kom så åt vi middag på Fridays, gick runt i stan och tog en drink. Mötte sen upp Laila och Andrea, och gick på Il Patio, där det blev dessert. Philipp och Daniel kom också. Drog vidare mot ett medeltidsställe där det är helt galet häftig stämning. Det var en väldigt bra kväll.

Under lördagen så var det dags för Nickes födelsedagspresent från mig, som fick bli ett SPA-besök. Vi fick bada och basta en timma innan, sen hade jag bokat in Nicke på en helkroppsmassage och mig själv på en kroppsinpackning. Det var så härligt! Högsta betyg! Åt gott, och drog vidare på en bio - In time. Den filmen gillade jag verkligen, bland dom bättre jag sett på senaste tiden. Rekommenderas!

Söndagen hann vi med en frukostbuffé, sen var det dags för Nicke att dra hem igen.. Trist, det blir så himla tomt när man har haft någon här. Jag hade så gärna velat följa med hem. Men nu ska jag ge järnet de sista tre veckorna. Nu kan jag även uttala mig om mina colloquium - jag klarade båda!

Kommentarer
Postat av: Inger

KANON! Va du är duktig! Ha de´o va som vanligt rädd om dig. Vi ses. Kram ;)

2011-11-29 @ 17:26:06
Postat av: Helene

HÄRLIGT!! Bra jobbat gumman! :)

2011-11-29 @ 20:41:42
Postat av: Cattis

Du är duktig!! puss

Postat av: Petra

Tack tjejer! Kram!

2011-11-29 @ 21:47:46
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback