20 november

Åh, vad jag är trött på att läsa nu! Man gör ju för tusan inget annat om dagarna.. Jag kollar på flygbiljetter, kollar schemat på samma gång som jag varken orkar eller egentligen har tid till att åka hem. Varför ska Skavsta ligga så långt bort.. Den här kommande veckan är helt galen dessutom, två colloquium och två veckotest.

I fredags var jag, Daniel, Jared och Gero och åt mat på Dada's. Andrea och Philipp kom också, och då vi gick och tittade på fyrverkerierna. Det var fint.. Jag har aldrig någonsin sett så myket folk i stan som då, det gick knappt att gå varken framåt eller bakåt. Vi fortsatte sen mot Donegan's för en öl. Det var en bra kväll.. Gårdagen var skittråkig, satt bara inne med böckerna. Den här dagen blir likadan. Fast jag ska ut och ta en fika med Andrea en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback