17 november

Jag har absolut ingen julkänsla.. Kan inte fatta att det snart är december. Hade så gärna velat åka hem en gång till innan jul, bara för att komma i stämning. Men ärligt talat så orkar jag inte med hela den där proceduren, som blir innan man är på gården hemma. Vi får väl göra så gott vi kan här istället.

Idag så har jag och Jared kollat på embryologi-slides hela dagen.. I morgon så är det en röd dag i Lettland, det är the independency day, då den första ryska ockupationen slutande 18 nov. 1918. Så det firas stort varje år med parader, ljusshower som lyser upp staden över hela helgen, gratis kollektivtrafik, konserter, raketuppskjutning m.m. Så jag och Daniel ska ut och kika. Men först ska jag försöka ta mig upp i tid för att läsa, så det är bäst att jag släcker nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback