9 mars

Startade dagen med en riktig sockerbomb, glaserade munkar. Vi började nämligen med att fira Andreas födelsedag på The Donuts imorse. Samtidigt som vi smaskade på de där gobitarna så diskuterade vi maratonloppet som vi ska springa i maj. Har ni hört! Vilket skämt, jag kan lova att jag aldrig har sprungit mer än 1 km i på en och samma gång. Jag är verkligen ingen löpare.. Men vi ska bara springa 5 km, vilket förmodligen inte är någon större utmaning för så många. Ni kanske minns förra sommaren då Malte sprang, jag lovade att jag också skulle delta nästa år. Innan de här sex åren är klara kanske man sprungit hela loppet. Herregud.. Nu måste jag ju börja hitta en kondition någonstans.

Jo, åter till födelsedagsfirandet.. Vi höll Andrea på sträckbänken hela dagen, då hon bara visste att vi skulle ut och äta någonstans. Vi fick alla möjliga gissningar, och inte ett enda rätt. Men när vi rundade hörnet vid Steak House så förstod hon! Det var en grymt god middag, och en riktigt mysig stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback