28 mars

Helgen har varit bra.. Kostade på oss en bio på lördagen, "The king's speech". Jag gillade den! En rätt seriös film med en hel del humor. Annars en lugn start på veckan som vanligt, två föreläsningar. Varav den ena handlade om hur man ska tala med patienter, vad man ska tänka på osv. Nu ska jag och Daniel strax bege oss ut på en promenad/joggingtur (?!) i det fina vädret. I morse var det snöstorm, nu är det blå himmel.

Har bokat biljetter för nästa hemresa; 29 april till den 8 maj. Där har vi en riktig långledighet, det är härligt när kurserna börjar tunnas ut. Hade ju hoppats på att ta mig hem till påsken, men det sket sig. Två stora prov veckan efter, så då är det väl lika bra att jag stannar. Är dock ledig den 14-15 april, så då tar jag gärna emot besök. Typiskt att de flesta av mina vänner redan är upptagna då.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh vet du vad Petra? Jag kommer spendera 26-april till 27-maj i Sveg (praktik på folktandvården) - vilket betyder att jag tycker att vi måste försöka ses nåt när du är hemma där! Det skulle ju vara alldeles alldeles underbart tycker jag :) PUSS!

Postat av: Petra

Emma: Men vad säger du! Det är ju alldeles perfekt! ABSOLUT! Den chansen får vi ju inte missa! Vad kul att du ska vara i Sveg så mycket! : ) Puss vännen!

2011-03-31 @ 19:33:59
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh, jag kanske också är hemma då en sväng då, wihoo! Och jag ska till tandläkaren så vi kanske ses där emma :)

2011-04-01 @ 07:40:43
Postat av: Petra

Yeeey! Vilken tjejträff vi kan få till då! Det ser jag fram emot!

2011-04-01 @ 13:42:38
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback