14 juni

Då var skrivbordet och bokhyllan nerplockat, och det mesta befinner sig i lägenheten på andra sidan gatan. Har skrivit på kontraktet idag, tack och lov har jag vänner som kan ryska. Det hade aldrig gått annars. Hyresvärden försökte förklara mätarställningar och hur räkningarna skulle betalas på ryska, varierat med kroppspråk. Det blev ju bara tok.. Men det löste sig och nu är allt i sin ordning.

I morgon gör jag terminens sista examen, och plockar upp mamma som kommer med båten. Jag tror jag går och lägger mig nu, så morgondagen kommer snabbare..

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vilken fin o mysig lägenhet! Är det dina möbler eller hyr man möblerat?? Jättefint i vilken fall :)

2011-06-15 @ 16:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback