11 juni

Igår började jag flytta lite saker till den andra lägenheten, och den är alldeles perfekt. Sen satt vi på balkongen och skålade i rosévin, och bara njöt. Vi var helt slut efter att ha flyttat Daniels säng till hans lägenhet, och aldrig har så många letter kostat på sig så många leenden. Dom till och med pratade med oss längs vägen, det har väl aldrig hänt. Det krävs en hel del innan de drar på smilbanden. Det må vara ett språkproblem, men nog tycker jag att letterna är rätt bittra mot varandra med.

Annars sitter jag hemma med mina 142 kvadratmeter ( alla sambos utflugna nu ), och nöter histologi, samt svettas som en galning. Det är så förbaskat varmt! Trötta ögon, lite för mycket energidryck och ett kaosartat rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback