27 juli

Vilka katastrofala och hemska saker som skett de sista dagarna.. Allt det här med Norge, och förlusten av en ung kille här hemma i byn. Alla känner ju alla, man får så ont i hjärtat. Jag blir helt stum, man vill göra så mycket för alla men man vet inte vad. Det är en dyster känsla över Lillhärdal denna tid. Mina tankar går till familjen och de närmaste vännerna, och önskar att allting bara kunde vara en mardröm.

För att tala om nått annat.. Igår var jag, mamma och Sanna i Vemdalen och spelade bowling. Båda två vann över mig - tre gånger, och då var det mammas första gång. Det säger väl en hel del om mig. Vi fikade på Vålkojan på vägen hem. 

Idag blir vi mest härikring, ska åka till Härjeåsjön och fika med morfar, spela minigolf med Sanna.. Vi får se vad dagen bjuder på.  

Bilder från de senaste dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback