6. Min dag

Vaknade runt 08.00 och var rätt så trött, kändes som om jag hade drömt oavbrutet hela natten. Jag drömde om en massa olika utlandsresor, önsketänkade. Jag och Nicke planerar dock att åka till stugan i Spanien i sommar, skönt att få komma i väg en stund. Det ser jag fram emot.

Gick upp och åt frukost, för att sedan ta en dusch, och pyssla lite på rummet. Det är smått kaos med nya och gamla saker om vartannat. En sväng på Konsum, virkade några varv på mössan. Vid 15.00 åkte jag och mamma till Sveg, hon på jobbet och jag för att göra lite ärenden. Förkortade ett armband, käkade mat och hängde i Nilsvallen en stund. Tog Nickes bil hem. Nu har jag och lillasyster nyss skickat i väg hennes gymnasieval. Minns så väl när jag gjorde det, jag var stensäker på att jag skulle gå medieprogrammet. Jag skulle ju bli journalist/fotograf, och ett tag även radiopratare och programledare. Så blev det ju inte, men däremot fick jag tre underbara år med fantastiska människor. Att sedan få ha ett eget boende är en viktig erfarenhet, jag lärde mig massor.

Kommentarer
Postat av: Helene

HEEEJJ!! Har jag missat att du är hemma!!? Vad skojj. Har du tid och lust att ses? Kanske hälsa på Lotta? Kram

2011-01-27 @ 06:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback