5 januari

Sen den 1 januari har jag bara pluggat, knappt gjort någonting annat. Nicke skämmer bort mig med att både ordna lunch och middag, så just nu har jag det ganska lätt för mig på den fronten. Jag trodde att det skulle bli svårt att koncentrera sig på studierna här hemma, men det har faktiskt inte varit några större problem. Det har bara varit skönt att få vara hemma en vecka extra, och samtidigt få lite saker gjort. 

Jag ser ändå fram emot att få åka tillbaka på söndag, och går allt som det ska så hoppas jag på att kunna vara hemma i en och en halv vecka innan skolan börjar igen. Tänk att vi ska börja tredje terminen snart, hur kan tiden gå så snabbt?

Nu skulle det väl passa med en sådan där resumé av året, men allt som skett under 2010 skulle jag aldrig få plats med. Livet har ju förändrats på alla tänkbara sätt; nytt land, ny bostad, nya vänner, nytt språk, ny kultur, nya studier.. Jag är nöjd med varendaste liten del. Nu är jag helt öppen och laddad inför ett lika fullspäckat år av 2011.


Kommentarer
Postat av: Robine

ÅH SÅ BRA att du är nöjd!!! :D

2011-01-05 @ 23:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback