26 januari

Jag och mamma har haft en härlig helg i Riga.. Vi har bott på hotell i två nätter och slappnat av. Vi åt på en restaurang på en bakgata som hade god och hemlagad mat, druckit drinkar, testat olika sorters vin på en vinstudio. Tillbringat tre timmar på SPA, shoppat en hel del, varit på en rysk marknad som inte var så väldigt trevlig. Skrot och lustiga människor.. Vi stannade inte så speciellt länge.

Nu är jag hemma, och försöker vänja mig med min nya vän - MacBook. Jag tror att vi kommer komma bra överens bara jag lärt mig alla finesser.

Idag är det -32 grader här, så jag vet inte vad jag ska hitta på. Åka till Sveg och uträtta lite ärenden. Det är en väldigt fin dag annars, sol och klarblå himmel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback