18 januari

Klarade precis anatomiexamen! Så nu går man med lätta steg! Det gick jättebra, och jag är supernöjd. Det är så skönt när man får bekräftat att man faktiskt kan någonting, och att all tid man lägger ner ger något. Nu är det bara en examen kvar på den här terminen, genetik/biologi på fredag.

Jag var nyss in på Taka Spa och bokade in mig och mamma. Så på söndag ska vi först få bada i deras pooler och basta med "lime, ginger and sea-salt scrub". Sedan en Deep Tissue Massage. Kan man avsluta en termin på ett bättre sätt?

Kommentarer
Postat av: Helene

Grattis söta! Vad kul! Och jag vill också på spa!! Mys ordentligt! :)

2011-01-18 @ 11:19:47
Postat av: Mamma Wåger

Grattis Petra! Jag tror att du kommer att bli en underbar läkare och jag önskar dig all lycka på vägen dit. Kram

2011-01-18 @ 20:40:02
Postat av: Petra

Sv: Tusen tack! Det värmer! : ) Kram

Postat av: Inger

JÄTTEGRATTIS!!!

Kram ;)

2011-01-19 @ 20:21:45
Postat av: Petra

Tack Inger! Kram

2011-01-20 @ 18:18:44
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback