Bodies revealed

Gårdagens plan var ju inte att vakna upp med vinskalle i morse direkt, men så blev det när jag och Marte Stine fick för oss att dricka en varsin flaska rödvin. Vi glömde bort att det var plugga vi skulle göra.

I dag åkte jag, Daniel och Karin ut till Spice för att kolla på utställningen "Bodies Revealed" som befinner sig i Riga just nu. Det var fascinerande, och lärorikt på samma gång. Det är riktiga människor som visar muskler, organ, nerver och så vidare på alla möjliga vis. Jag förstår inte hur man kan få ur alla blodkärl i kroppen, och utelämna allt annat. Det var nog den häftigaste, en människas form i bara blodkärl.

Lunchade på Lido, och gick sen och köpte mig en skrivare. En trådlös - skönt! Finns inget värre än kablar.. Tänk att kunna sitta i sängen, och printa ut något på andra sidan rummet. Jag är måttligt stolt över att jag lyckades koppla in den och få allt att fungera.

Kommentarer
Postat av: Irene

Hej! Tack så jättemycket, jag blev så glad när jag såg din kommentar! :)



Jag har en Canon eos 1000D, en av Canons mer budgetsystemkameror, och jag fotar mest med ett porträttobjektiv som heter Canon 50mm/1.8 II!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback