9. Sånt jag tror på

Jag är uppväxt med en tro på övernaturlighet, och nästan varje familjemedlem har historier att berätta om olika upplevelser. Jag tror på ett liv efter döden, en annan sorts existens. Besök från andra sidan anser jag vara helt normalt, och inte så speciellt konstigt, även om det ibland kan vara obehagligt.

Jag älskade att lyssna på farfars alla historier, den gubben hann vara med om en hel del. Att tro på liknande ting anses vara helt galet hos många andra, men för mig är det helt naturligt. Jag tycker att allt kring detta är så otroligt fascinerande och spännande! Jag har fått det bevisat för mig på flera olika sätt, så att inte tro vore helt omöjligt.

Kommentarer
Postat av: elsie eriksson

så spännande. ja ja tror ochså på någonting annat

2011-02-06 @ 19:45:55
Postat av: elsie eriksson

så spännande. ja ja tror ochså på någonting annat

2011-02-06 @ 19:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback