28 december

Jag har det så bra här hemma.. Kom ju hem sent på torsdag natt, och har sen dess haft fullt upp. Under fredagen så drog jag och Nicke till Östersund för att göra en sista-minuten shopping. Julklappshandlingen i år blev inte så bra, jag tycker ju att det är bland det roligaste med julen att få ge bort bra saker. Nu hann man ju inte riktigt med det.

I lördags, julaftonen, så tillbringade jag hela dagen och kvällen hemma tillsammans med familjen, morfar och min gudfar. Åt god mat och fick fina & bra presenter. Söndagen, juldagen, är alltid vännernas dag. Vi fikade på Nyan, och spenderade större delen av kvällen hos Wågers. Drog sen ut på Folkan och fick träffa massa folk man inte sett på länge. Måndagen gick mest åt till att ta sig för huvudet och må som man förtjänade. Lagade mat med Nicke, och hade en myskväll.

Igår blev det en heldag med tjejerna i Lofsdalen. Vi åkte dit för att hälsa på Emma, och se hur hon har det. Hon slutade inte förrän vid 16, så vi åkte snowboard och slalom hela eftermiddagen. Det var jätteskoj! Lite after ski, en sväng hem till Emma och Jens galet fina hus och sen tillbaka till hennes jobb där vi åt en god middag. Vi hann även med lite simulatorspel som dom har på aktivitetshuset. Kvällen avslutades med bowling, vilket jag nu insett att jag är skitdålig på.

Idag jobbar Nicke, och jag är hemma i Härdal.. Jag har plockat fram plugget, men jag vet inte riktigt om jag har någon lust med det. Här kommer lite bilder, som jag lånat av
Sandra och Helene.



Var tvungen att blunda då det snöade rakt in i ögonen, och jag tog inte med några goggles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback