21 december

Det här är en fruktansvärt tung dag.. Berättade ju att våran hund Nanoq haft problem med höften, och det ordnade sig med medicineringen och allt blev bra. Sen började han spy, kunde inte tömma urinblåsan och blev förstoppad. Det visade sig att han hade en tumör kring urinledaren, som gjort att ingenting ville fungera längre. Kroppen började säga ifrån helt enkelt. Han skulle fylla elva år i februari.

Så idag fick vi ta det hemska beslutet att låta honom somna in. Det är så djup svårt och så himla sorgligt, vet inte riktigt vart jag ska ta vägen eller hur jag ska hantera det. Det är ju som att mista en familjemedlem. Sen att man sitter här i ett annat land gör att man känner sig så himla maktlös, det var ju bara en dag kvar tills jag skulle komma hem. Men det gick inte att dra ut på det mera, man måste ju tänka på honom. Jag ville bara få det sagt, och uppskattar om ingen börjar prata om det, eller frågar någonting, för då bryter jag bara ihop hela tiden. Klara inte ens av att lägga upp en bild..

Kommentarer
Postat av: Syrran

Fruktansvärt tomt här hemma utan honom.

Postat av: sandra

Tusen kramar!!!

2011-12-21 @ 22:00:44
URL: http://sandrawager.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback