19 december

Den här terminen är fan helt sanslös! Då har vi avverkat colloquiet i genetik idag, och det var banne mig inte lätt. Den innehöll bland annat en case report om förbränningen av nikotin och ärftligheten av att bli rökare, som vi knappt har läst någonting om. Där rök det en hel hög med poäng vill jag lova, får se om jag lyckades pricka in några med hjälp av lite fantasi. Får se om det duger till att bli godkänd åtminstone.. Direkt efter gick vi och skrev final test i lettisk medicinsk terminologi, och det var minst lika illa. Gjorde sen en snabb sväng på anatomicum, men drog hem lika fort. Man kan säga att jag inte har gjort någon större succé idag.

Aja, det finns ingen tid till att grubbla över det nu, nu har jag bytt till embyologi. Sista provet innan jag drar hem, och måtte allting gå bra. Man vill ju gärna ha en bra magkänsla när man åker hem.. Har fått tillbaka ett prov, microbiologin, och där gick det bra! So far, so good.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hang in there, baby! Vi saknar dig här hemma och är mer än stolt över dig. KRAMAR

Postat av: Daniel

Vädret är ju inte direkt upplyftande heller. I morse trodde jag att jag hade dött och hamnat i helvetet (inbillar mig att det är mörkt och regnigt där...). USCH!!!!!!!!!!!!

2011-12-19 @ 18:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback