19 augusti

Jag har bokat båtbiljetten som tar mig till Riga ( har ju tonvis med packning ), åker den 3 september och kommer fram den 4 september på förmiddagen. Med all bonus som vi samlar ihop när vi åker så får man i princip gratisresor då & då. Så 55 kr kostade det denna gång, det är ju perfekt!

Det är delade känslor i magen när man tänker på termin fyras terminstart. Jag ser fram emot att få träffa alla människor i Riga igen, allt roligt vi ska ha, att få komma in i den nya lägenheten och få börja läsa nya kurser. Men när man varit hemma i nästan tre månader så är det svårt att slita sig, just att åka, är det allra svåraste. Men jag hoppas på en massa besök under hösten, sen så kommer ju även jag hem där emellan.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, sweetie. Men vi kommer ju nästan direkt iaf :)

2011-08-19 @ 21:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback