18 augusti

Vi hade ett jättefint dygn på Storhogna. Jag har skrattat så jag har träningsvärk i magen idag. Vi fick sköna ansiktsbehandlingar med tips på vilka produkter som skulle passa våran hud. Vi badade och bubblade, drack mousserande vin och åt en trerätters middag. Jag kan inte påstå att maten imponerade på mig, det föll mig inte riktigt i smaken, men det var okej. På kvällen var man helt slut, så vi slocknade på en gång. Storhogna är dock ett jättefint ställe, med träd och växter inomhus, samt en bäck med fisk i som rinner längs restaurangborden. Man mår bra av att vara där, men jag skulle nog inte åka dit för matens skull. Nästa gång räcker det med ett SPA-paket.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Nu blev man ju lite nyfiken vad det var för mat som serverades? :) Kram

Postat av: Helene H

Vi som var superimponerad på maten vi fick när vi va där.. Vad fick ni?

Var det killen som hade spat? Mammas kommentar till han: "Du mekar inga bilar antar ja så mjuka händer som du har?" haha.

2011-08-18 @ 14:24:14
Postat av: Petra

SV: Det var pilgrimsmusslor till förrätt, och jag är inte så mycket för havets läckerheter.. Sen var det ren till varmrätt, och jag har aldrig riktigt gillat det köttet, och till efterrätt så var det en rabarberpaj som var på tok för sur! Det var väldigt bra kvalité på allt egentligen, bara det att det var lite fel grejer.. : ) Kram

2011-08-27 @ 21:30:03
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback