Den fina helgen.

Helgen med pappa och Sanna var helt underbar, och den var välbehövlig vill jag lova. Någonstans där tog jag påsklov, och kommer förmodligen att ligga i det stadiet tills jag varit hemma en vecka. När dom var här så strosade vi runt, åt god mat, besökte Sigulda och kollade på gamla slott av alla de slag och åkte linbana. Vi bådde bara gott helt enkelt. Lägenheten vi kollade var av den sorten att dom bygger den när man köper den, och det blir ju inte så bra. Vem vet när den blir färdig. Så nu letar jag på nytt.

Annars mår jag finfint! Det är dock tragiskt att behöva befinna sig i Riga på påsken, då man egentligen ska sitta i en solgrop på fjället och få fräknar, samt äta mat & godis tills man storknar. Så det är jag lite bitter över, men vad ska man göra, vi har både seminarium i histologi och colloquium i fysiologi efter helgen. Borde dessutom lära mig om de första sju kranialnerverna tills dess, men det får tusan bli på lovet. Prioritering! Aja, jag ska fira påsken dubbelt upp när jag kommer hem.

Hade velat visa er lite fler bilder, men det är Sanna som har dem, och Internet verkar vara så trögt när vi försöker skicka dem, så det får bli dessa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback