22:20

Då har jag lagt mig, vill bara sova bort alla timmar fram till fredag morgon. Nu vill jag hem! Har i alla fall fysiologicolloquium i morgon, och det är väl blandade känslor. Det kändes bättre förra gången, då det var fakta som man kunde ta på. Den här gången påminner det alldeles för mycket om psykologin, och den vet vi väl alla vart jag skulle vilja stoppa upp någonstans.

Jag har packat väskan nu! I morgon eftermiddag ska jag kolla på en lägenhet, och sen möta upp klassen för att äta middag ute och umgås. Kanske blir en drink eller två, men inte så mycket mera. Vore ju förargligt om jag skulle missa flyget på fredag morgon, som lyfter 06.40. Jag och Marie delar dock på en taxi, så vi ska väl kunna få med varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback