Nu sätter jag punkt för den här sörjan.

Okej, nu har det varit val och jag är rätt less på att höra alla diskussioner hit och dit. Sverigedemokraterna kom in, och jag tänker inte höja folk till skyarna som inte röstade på dem, och heller inte spy galla över dem som gjorde det.

Demokrati är demokrati, folket har en rösträtt och jag tycker att det är viktigast av allt. Vi ska vara glada över att vi är ett land där man får säga sin åsikt, vad den än är, och inte hålla på att bråka över att det finns olika sidor av allt. Att samtidigt se våra politiker bete sig som barnrumpor bara för att alla inte tycker likadant, är skamligt. Människan är gjord så, och det vore något fel om vi alla gick åt samma håll.

Kommentarer
Postat av: Inger

Håller fullkomligt med dig! Vi har demokrati då ska ALLA få rösta som dom VILL. Tänk om de blev samma liv för de röstade på de andra partierna. Vilket jävla larv tycker jag.

Hoppas du har det bra o att det går bra med pluggandet. Ha de´o va som vanligt rädd om dig.

KRAM ;)

2010-09-21 @ 09:24:08
Postat av: Petra

Inger: Tusen tack Inger, hoppas allt är bra med er där hemma. Tack för all tid du lägger ner på katterna.. : ) Kram

Postat av: Inger

Det gör jag så gärna, det vet du. De är så mysiga! Kul att det gå bra för dig. Kanske hinner vi ses lite när du är hemma, det vore kul. Ha de´o va som vanligt rädd om dig. Kram ;)

2010-09-23 @ 11:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback