5 september

Det var en slö start på dagen, lyckades otroligtvis sova ända till 10, inte dumt. Tittade på webbtv, tills Daniel kom på idén att gå på den stora marknaden vid Zeppelinarhallarna. Det är alltid en upplevelse, där har dom nog aldrig hört talas om hälsomyndigheten. Fast det är rätt trevligt att gå där bland all frukt, kryddor och ostar. Man kan ju skippa köttmarknaden. Vi åt en riktigt god lunch på ett asiatiskt ställe, dit ska jag gå igen.

Är nu hemma och läser inför morgondagens prov, och det känns lugnt. Det är lätt att lära sig saker som man tycker är intressant. Just den här delen handlar om ryggmärgen, och jag tycker det är så roligt! Jag känner också att det inte är så svårt att läsa böcker på engelska längre, utan det flyter på i en rätt bra hastighet. Man hakar sig mindre och mindre.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Tack Petra!



Oj läsa sådant på engelska skulle jag aldrig klara. Fast kan hålla med dig om att anatomi är intressant, men jag kollar hellre på "Cellerna" för att lära mig lite ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback