22 september

Tunga ögonlock idag.. Försöker ta mig upp runt sju varje morgon, för att komma igång med plugget innan skolan börjar. Så nu när jag fått ovanan att vakna runt 04-05, för att sedan ha stora problem att somna om, så är man inte särskilt utvilad när man snart ska upp igen.

Annars är det full fart, anatomiprovet i måndags gick bra, och vi fick tillbaka latinprovet igår där jag kände mig nöjd. Materialet i anatomin inför nästa vecka är rätt tungt, det kräver sin tid för att komma ihåg och dessutom förstå sig på alla strukturer & funktioner i hjärnan. Histologin tar sin tid den med, det är inga små kapitel man ska plöja igenom mellan varje lektion. Plus att vi har ett nytt latinprov nästa vecka igen. Plus att två nya kurser strax sätter igång.

Ja, så ser läget ut just nu.


Kommentarer
Postat av: malin

Härlig header design :)

Postat av: martina

Ja! Bilden med Eifeltornet är urhhärlig!

2010-09-22 @ 07:44:45
URL: http://martinalindens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback