18:45

Vilken mördardag! Energin som jag hade i morse är som bortblåst just nu. Provet i anatomin gick väl bra, men jag var så fruktansvärt stressad så jag fick inte med mig allt. Vi hade tre stora frågor, och hade bara 20 minuter på oss att skriva. Hon har rätt dåligt tidsperspektiv den där kvinnan. Sen började ju histologin, känns kul, men det här med att rita celler är fortfarande inte min starka sida. Det tar så fruktansvärt lång tid.

När vi var nästan hemma så beslutade jag, Marte Stine och Daniel oss för att käka på ett ställe intill oss. Vi var lika utpumpade allihopa, och den där crème brulén som vi åt till efterrätt känns väldigt onödig såhär i efterhand.

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag saknar och tänker på dig!

Postat av: Petra

Sandra: Saknar dig med! Massor!

2010-09-14 @ 13:11:42
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback