26 oktober

Helst av allt så skulle jag vilja ta tag i datorn och hiva ut den genom fönstret, för jag är så trött på den. Den surrar som om den vore på väg att fara i taket, och den blir så varm. Anledningen till det är att fläkten och insuget sitter under datorn. Är inte det fruktansvärt korkat? Min förra hade allt på sidan, ut mot kanterna. Den här måste hela tiden stå upplyft mot något, som oftast är kartongen med häftstift eller boken "medicinsk terminologi", bra storlekar på dem.

Jag ska banne mig köpa mig en Mac, är så avundsjuk på Daniels som är så tyst och fin, till och med han vill att jag ska göra mig av med det här åbäket, då han hör den från sitt rum intill.

Annars har dagen varit bra, klarade genetiktestet från förra veckan. Bra det. I kväll har jag inte gjort något vettigt alls, utan tyckte det var mera nyttigt att damma och städa lite. Det var nog på tiden..

Kommentarer
Postat av: Ida

Mac is the shit!

2010-10-26 @ 21:47:57
Postat av: Petra

Ida: Just det! Du har ju också en Mac! Ja, det får nog bli så.

Postat av: thesswester - inte som alla andra

gillar ditt citat på headern :)

2010-10-27 @ 10:13:54
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Syrran

När du köpt en mac så kan jag ta din!:h

Jag tar vad som helst :h

2010-10-28 @ 12:29:40
URL: http://shammarberg.blogg.se/
Postat av: Petra

Sanna: Haha, ja.. ; )

2010-10-28 @ 13:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback