22 oktober

I dag har jag och några andra svenskar blivit intervjuade av en svensk universitets tidning som besökte skolan, och det var intressant och roligt! Vi fick berätta lite om hur vi hamnade här, hur vi trivs, vad vi har för smultronställen osv. Så den kommer i tryck lite närmare jul tror jag.

Annars har dagen varit fin. Jag, Daniel och Karin var och tittade på den nya gallerian som öppnat bara tre kvarter bort. Trist nog så var det inga klädaffärer som jag varken hört talas om förr, eller som föll mig i smaken. Men det fanns en del bra-att-ha affärer, fik och restauranger samt en otroligt härlig takvåning. Där kommer vi spendera våren. Det bästa av allt - Rimi! Det blir alldeles lagom avstånd för att handla mat där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback