18:46

För något år sedan så skaffade jag mig ett par glasögon, som jag egentligen ska ha när jag läser mycket & ofta. Optikern sa att det är inte några problem med min syn, men att mina ögonmuskler arbetar lite olika, så det kan vara skönt för dem att få vila. Saken är väl den att jag aldrig känner av det, så därför så använder jag aldrig glasögonen, eftersom att jag får ont i huvudet av att använda dem i stället. Det är väl för att ögonen aldrig hinner vänja sig.

Så jag gör några försök ibland, och då ser jag ut såhär.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Helt galet, exakt samma sak är det för mig! Jag skulle också ha mina glasögon av den anledningen men varje gång jag har dom känns det som bakhuvudet ska sprängas, ibland funkar det nån timme och ibland bara ett par min. Så gjorde jag en ny synundersökning för ett par veckor sedan och då sa optikern att jag hade så litet synfel så jag behövde nog inte glasögon, plus att dom jag hade var lite för starka. Så just nu är jag rätt förvirrad, men har inte använt dom sen dess iaf.

Kram på dig

Postat av: Petra

Linnea: Ja precis! Man tappar liksom lusten att ha dem på sig, när man bara får problem av dem.. Kram!

2010-10-24 @ 18:07:45
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/
Postat av: Ida

Snygging! Jag har också just blivit med läsglasögon, ingen huvudvärd dock men däremot så mår jag illa om jag tittar upp för mycket från boken jag ska läsa. Kanske en bra pluggteknik iofs :)

2010-10-24 @ 19:26:45
Postat av: Ida

huvudvärk tror jag det kallas..

2010-10-24 @ 19:27:21
Postat av: Petra

Ida: Haha, men jag slår vad om att du är snyggare i dina.. ; ) Hmm, tänkvärt, en väldigt bra taktik.

2010-10-24 @ 19:46:40
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback