28 november

Den här dagen har varit ganska seg, har bara suttit och läst, bortsett från en kort sväng till affären. Önskar att jag hade någon att ställa att mina frågor och funderingar till, för ibland fattar jag ingenting, och det gör mig galen. Jag tror jag tänker & funderar för mycket. Har suttit med genetikfrågor ikväll, och det slutade med en ny bokbeställning, som förhoppningsvis ska lösa det. Ska jag fortsätta såhär med att beställa böcker så fort jag fastnar, så kan jag snart öppna ett bibliotek. Men kanske är resultatet mera kunskap. Vi får se. Men när ska jag hinna läsa dessa böcker?

Anatomitest i morgon om urinsystemet.

Första advent också, och inget ljus vi tänt.
Vi får tända två nästa söndag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback