12 november

Igår åt vi på en restaurang som Hare Krishna-anhängare håller i.. Det var väldigt annorlunda, vet inte om jag ska tycka att det var gott eller äckligt. Dom säljer bara vegetariska maträtter, och det är rätt häftigt hur identiskt sojaprodukter smakar som kött. Personalen som arbetade gick runt i skynken med en färgklick i pannan. Det är nog tyvärr inget ställe jag kommer besöka igen, det finns godare mat att få tag på.

Om några minuter ska jag åka till skolan, har prov i lettiskan. Våra två sista lektioner i lettiska för den här terminen! Så skönt! Där tappar vi 6 timmars lektionstid per vecka. Då får man förhoppningsvis tid till att läsa nått annat.

Räknar dagarna till hemfärd - 6 dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Då är det bäst att jag städar ditt rum! :h


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback