6 maj

Provet idag var GIGANTISKT, och självklart just denna gång som jag inte kände mig helt hemma med allt. Hon hade dessutom lagt upp det helt annorlunda jämfört med förra gången, så det var knivigt! Dock tror jag väl inte att jag blir underkänd, skrev på allting, men skulle tro att någon muskel inte riktigt hamnade på rätt ställe. Aja, så kan det gå. Nu är det bara att börja på en ny kula. I dag startade vi med musklerna i den nedre delen av kroppen. Provet idag var på den övre delen. Fast jag är så fruktansvärt trött i skallen! Ingenting fastnar, jag måste lägga ner dubbelt så mycket tid än jag gjort innan.

Annars känns det bra att vara tillbaka i Riga hos mina sambosar. Klockan 20.00 ska vi äta middag på The flying frog och fira Karin som fyller år idag. Det blir mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback